szerda, április 25

Atlétika program - 2007. április 27., péntek

Helyszín:
Kisújszállás Városi Sporttelep

Technikai értekezlet: 7.15 a verseny helyszínén

Felelősök:
  • Rehócsin Mária
  • K. Szabó János
Tudnivalók:
  • A verseny lebonyolítása az érvényes atlétikai versenyszabályok szerint történik.
  • Egy versenyző maximum 3 versenyszámban indulhat, beleértve a váltókat is.
  • Előző nap hitelesített, saját szer használata megengedett. Ebben az esetben az adott iskola köteles a szert más iskolák versenyzőinek is a rendelkezésére bocsátani. Hitelesítésre a szereket a felelős tanároknál lehet leadni.
  • Pontozás: valamennyi számban – beleértve e váltókat is: 7-5-4-3-2-1 pont.
  • Eredményhirdetés: a verseny helyszínén a versenyszám befejezését követően.
Felelősök:
  • Irányító tanár: K. Szabó János
  • Indítóbíró: Gönczi Károly, Jónásné Kati
  • Időmérők: Testnevelő kollégák a helyszínen jelentkezéssel
  • Sorrendfigyelők: Bodó Kitti, Budai Boglárka, Cs. Nagy Anna, Horváth Orsolya, Horváth Réka, Hülvely Mónika, Lakatos Anita, Pál Fanni
  • Díjátadás: Tatár Zoltán alpolgármester, Szabó Tamás igazgató, Szabó Tibor nyugalmazott testnevelő
  • Éremhordozók: Papp Viktória, Debreczeni Veronika, Hornok Barbara
  • Versenyiroda: Varjú Péter, Rehócsin Mária, K. Szabó János
  • Váltó ellenőrök: Radics Zoltán, Demeter István, Somodi Zsolt
  • Hangosítás: Nagy András
  • Súlylökés: Jegyzőkönyvvezető: Demeter Anita, mérők: Demeter István, Radics Zoltán
  • Diszkoszvetés Jegyzőkönyvvezető:, Valkova Zuzana, mérők: Szénási László, Harmati Angéla
  • Magasugrás: Jegyzőkönyvvezetők: Herczeg Orsolya, lécrakók: Márki Erika, Bari Nóra, versenybíró: Somodi Zsolt
  • Távol, hármasas ugrás: Jegyzőkönyvvezető: Pilcz Judit, gereblyéző: Egri Gergő, indító bíró: Tóth Krisztina
  • Gerelyhajítás: Jegyzőkönyvvezető: Demeter Anita, Valkova Zuzana, indító bíró: Szénási László, Harmati Angéla, mérők: Szénási László, Harmati Angéla
Atlétika időrend

Kezdés időpontja

Fiú

Felelős tanárok

Leány

Felelős tanárok

8.00

Súlylökés

Hármasugrás

Radics Zoltán

Tóth Krisztina

Súlylökés

Radics Zoltán

8.15

3000 m időfutam


-

-

8.35

Diszkoszvetés

Szénási László

100 m időelőfutam


8.45

100 m időfutam




8.55

Magasugrás

Somodi Zsolt

Magasugrás

Somodi Zsolt

9.00

800 m időelőfutam


Diszkoszvetés

Szénási László

9.10



800 m időfutam


9.15



100 m döntő


9.30

100 m. döntő




10.00

Gerelyhajítás

Szénási László

200 m időfutam

Gerelyhajítás

Szénási László

10.10

200 m időfutam




10.20

1500 m időfutam

Távolugrás

Tóth Krisztina



10.40



400 m időfutam


10.50

400 m időfutam


Távolugrás

Tóth Krisztina

11.15



4X100 m időfutam


11.35

4X100 m időfutam




11.55



4X400 m időfutam


12.15

4X400 m időfutam