csütörtök, április 26

Interjú a szertornás lányokkal

Versenyláz után

A lányok szertornaversenye után minden csapatot, illetve képviselőjüket felkerestünk néhány körkérdés erejéig. A válaszok elején a nevek nem a nyilatkozókat, hanem az iskolákat jelölik.


Mit jelent számotokra ez a verseny?

Szentannai: Reméljük, minél jobbak leszünk, de nem várjuk azt, hogy elsők vagy másodikok legyünk.
Móricz: Nekem személy szerint nagyon sokat jelent, mert kitűztem célul, hogy elindulok a Nagykunon. Nagy sikerélményt jelent. Örülök, hogy itt lehetek.
Nagy László: Ez egy kihívás, és így megtudjuk, hogy milyenek vagyunk.
Gábor Áron: Ez egy kihívás lényegében, szeretnénk szertornázni a gimnázium alatt, esetleg utána is.
Ványai: Ez egy verseny. Játszottunk, versenyeztünk és kész.

Elégedettek vagytok-e a teljesítményetekkel és milyen eredményre számítotok?

Szentannai: Izgultunk, de ahhoz képest jól teljesítettünk, habár lehetett volna kicsit jobb.
Móricz: Elégedett vagyok, mert én nemrég kezdtem el ezt az egészet, és így csoda kellett hozzá, hogy sikerüljön. Magához képest mindenki jól teljesített.
Nagy László: Hát az első helyre számítunk és végül is elégedettek vagyunk.
Gábor Áron: Hát mondhatni: lehetett volna jobb is.
Ványai: Meg vagyunk elégedve. Ahhoz képest, hogy most kezdtük!

Mennyi időt szántatok a felkészülésre és milyen áldozattal járt ez?

Szentannai:
Egy-két hetet.
Móricz: Féltem, hogy a tanulás rovására megy, de sikerült megőriznem az eredményeimet. Durván hat hetem volt a felkészülésre.
Nagy László: Nem kell lemondanunk semmiről, viszont edzésekre kell járnunk, de megéri.
Gábor Áron: Belefér az időbe.
Ványai: Eléggé sok mindenről le kell mondanunk. Nem mondom, hogy nem éri meg, de sok időt elvesz.

Mit üzentek a többi csapatnak?

Szentannai: Gratulálunk nekik! Ügyesek voltak, de azért reméljük, nem leszünk utolsók!
Móricz: Szurkolok nekik. Teljesítsék, amit kitűztek célul!
Nagy László: Sok szerencsét nekik!
Gábor Áron: Két év múlva mi nyerünk!
Ványai: Tisztességesen küzdjenek! Szurkolunk nekik!

A további versenyekhez mi is hasonlókat kívánunk minden sportág résztvevőinek!

Balatoni Kitti, Szász Eszter